.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احتمال کنارگیری موسوي به نفع كروبي

عضو شوراي مركزي اعتماد ملي گفت: با شناختي كه از كرباسچي دارم وي با تمام وجود آمده و نيروهاي كارآمد را به ستاد كروبي كشانده و با برنامه ريزي دقيق در به سمت پيروي كروبي حركت مي كند


به گزارش شمال نیوز به نقل از بازتاب آنلاین ، محمد باقر ذاكري ان گفت: اظهارات برخي از افراد مبني بر اينكه كرباسچي تمايل به موسوي پيدا كرده و در صدد منصرف كردن كروبي از كانديداتوري است صحت ندارد، زيرا كرباسچي با تمام وجود در حال برنامه ريزي براي ستاد كروبي است و نيروهاي با كيفيت را به ستاد كشانده تا كروبي پيروز انتخابات شود و كرباسچي اگر صلاح بداند قطعا به اين گونه اظهارات پاسخ خواهد داد.

وي تصريح كرد: مير حسين موسوي يك شخص متدين و با اخلاق است لذا بهتر است طرفداران وي نيز به اصول غير اخلاقي و دروغ متوسل نشوند.

ذاكري ادامه داد: كساني كه بحث عبور كرباسچي از كروبي را مطرح مي كنند به دنبال جنگ رواني هستند، بهتر است از اين شايعه سازي دست بردارند و بدانند با اين كارشان نه تنها نمي توانند اجماع را در جبهه اصلاحات شكل دهند بلكه باعث مصم تر شدن كروبي در كانديداتوري مي شوند.

وي تاكيد كرد: بهتر است احزاب به صورت تشكيلاتي بيان كنند كه كروبي به نفع موسوي كنار مي رود، زيرا همان اندازه كه احتمال دارد كروبي به نفع موسوي كنار رود، احتمال دارد موسوي به نفع كروبي كنار رود


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.311 seconds.